25e Februari 2011

..och här sitter jag och har det tråkigt som tusan! Alla sådana där jädrans måsten är redan gjorda. Började direkt jag vaknade imorse med att beta av tvätthögen, fortsatte sen med all porslin jag köpte igår.. det diskades upp och det gamla åkte ut! Ska en sväng till på dollar idag om jag orkar för att köpa ett till sånt där porslins paket, och även lite mer glas :) Billigt och bra! Även ångestblifattigpåenkvart är också bjortgjort, betalat räkningar med andra ord :/ Och vad äts det till middag? Idétorka på hög nivå!


Kan inte ni ge mig några riktiga goda recept? Eller fast förslag på maträtter så googlar jag upp recept själv. Och färdiga köttbullar, korv o makkisar och sånt fabriksskit äts det inte här!



Måååånga förslag vill jag ha :) Please?






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0