2a Februari 2011

Fan vet aldrig hur man ska börja ett inlägg som är blandat med allt möjligt, less att säga hej.. får fundera ut något annat ;D Iallafall.. har ganska precis kommit innanför dörren. Var och hämtade tjejerna sen prompa vi hem och hämtade en till pulka då dom hatar att sitta i famn på varann sen gick vi och handlade lite. Nu sitter tjejerna och äter glass iallafall. Glassbilen var hit igår, som alltid annars när man hör den där melodin dom spelar så kutar man till hallen, hopp i skorna och kutar ut.. samma igår, superstress för att få dom där jäkla glassarna.. två sekunder ifrån bilen så börjar den köra iväg men tur nog så såg hon mig och stannade :) Köpte rullo glassar, vet ju att brudarna gillar sådana.. även jag med. Men har inte ätit dom på typ 10? år. Av någon märklig anledning så började det alltid att blöda i käften på mig när jag var liten och åt dom men provade ta en igårkväll och det funkade, jag som äälskar dom glassarna. Har ni någon riktig favorit?

Kommentera nu tills fingrarna blöder dom också, man kan ju tro att ni ligger och sover än ;p



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0