4e Februari 2011

Halloj bloggers!! Lever ni? Inte jag, eller jo men det är fan knappt alltså. Febern är back on track och inflammationen går då inte över alls känns det som. Ska iallafall in på akuten i eftermiddag och få en ny starkare pencilin eller så blir jag inlagd, det sistnämnda hoppas jag verkligen att jag slipper! Dagen har knappt börjat men mina krafter är totalt slut, haha skämmigt värre men tog fan 2 timmar att diska.. tur att den skiten är bortgjort iallafall för nu kl tre så kommer det en kille och ska kika på den här lägenheten, sen blir det väl att kolla på hans lägenhet också. Han har ju en 4a och jag en 2a. Min högsta dröm är ju att ungarna får eget rum, nu delar dom ju och jag vill att dom ska ha ett eget krypin! Tackagudarna för att den andra läggan iaf ligger centralt, typ mitt i smeten. Dock blire ju en liten bit att prompa till dagis men hey det får man faktiskt ta. Denna lägga är på toooook för liten, vi är för många. Så ja.. vi får hoppas att det går vägen :) Sen om han vill ha denna och jag hans så då äre bara kontraktsbyte och sånt skit kvar. Nu ska jag fortsätta på utmaningen! ;p

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0