Ajax från tyskland och en gnutta pro feeling!

Bilderna tidigare gick ju inte att ladda upp, får väl göra ett nytt försök senare ikväll då :) Dagen började iallafall med morgonmys sen tog Matti med sig tjejerna upp till farbror Daniel för lunch och bus med lilla E och efter det så plockade han upp mig för en shoppingtur på dollar! Jag fick ju mina tyska ajaxflaskor som luktar citron, en sminkväska, nagellack åt tjejerna, lotion och en massa annat onödigt skräp men som ändå är bra att ha på något konstigt sätt :) Nu sitter jag och väntar på att bingolotto ska börja, haha jag kanske borde joina pro snart?

Vad har ni för er ikväll?






Och lottlös är jag inte, köpte faktiskt två st :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0