Denna utmaning var den tråkigaste någonsin

.. så dom sista kör jag i ett och samma inlägg! ;D



Dag 27 - anledningen till att du gör en sådan här utmaning i dagarna 30
Försökte trolla bort min bloggtorka, vet inte riktigt om jag lyckades men..



Dag 28 - en bild på dig förra året och en från nu - hur har du förändrats sedan dess?

2010 slutade ju nyss så tog en bild från 2009 istället.. huuuuga hur man såg ut.





Denna bild är tagen sommaren 2010.. hur jag förändrats? Inte alls tror jag, inget vad jag märker.  




Dag 29 - vad har du lärt dig denna månad
Att det finns gott om idioter!



Dag 30 - dina favoritlåtar

Har nog bara en enda favoritlåt..

Henok Achido - High On Life




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0