Det var på tiden

Äntligen är jag hemma efter ett par vändor till akuten, eller ja kom hem för typ en timme sen! Var ju som lite orolig att inflammationen var kvar då jag kände att jag hade hög feber, var yr osv.. så iaf då skulle jag dit halv sex men när jag väl var där så hade dom inte tid med mig utan bad mig komma tillbaka kl sju! Så fort som fasen var jag tvungen att kirra skjuts dit då ungarna sov o allt så då fick Matti vara med dom, annars brukar han vara med mig. Alltid alltid! <3 Iaf, nu följde Anne med för jag hatar som tidigare sagt sjukhus. Sånt gör mig ypperligt nervös. Slapp blodprover, enligt dom ingen feber och inflammationen hade pencilinet trollat bort. Så, friskförklarad! Ska iaf ta pencilinet ikväll och sen 3 gånger imorgon sen äre klart. Såå härligt!!

Nu blire iallafall kvällsfika och film! Vad har ni för er ikväll? Hoppas ni är friska och mår bra ♥



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0