Freeeeeeeazzzing!

Det kan man ju lugnt säga att det är ute nu! På dagis sa dom att det var -36 ute och här hos oss är det -41.. Haha man känner ju att man lever. Tur att vi inte har några tunnelbanor här i stan, då hade det väl vart mer kaos än vanligt.. delvis bilar som inte startar :) Hehe. Nånå.. jag var iallafall vääldigt tveksam till att dra ut ungarna för att dom ska till dagis i den här kylan. Men eftersom vi suttit inne som fångar i nästan 2 veckor med alla sjukdomar så kände jag att dom måste få göra sig av med all energi dom har nu, sen bor vi ändå granne med dagiset så nog överlever vi ett par kalla minusgrader alltid! Jag däremot ska slänga mig i en varm dusch sen bara ta det lugnt. Har egentligen ett par ärenden att göra inne i stan men dom får vänta till en annan dag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0