13e Januari 2011

Diana om 12e Januari 2011:

hahaha men hur ska du kunna vara undersköterska när du är livrädd för nålar? du kanske skulle valt ett yrke som passar dig ? :D


Jag svarar: Haha, why not? Jag VILL bli undersköterska och då kan INGET stoppa mig! Inte ens min rädsla för nålar. En sådan här utbildning är ju då perfekt, för då kan jag även träna bort min nålrädsla. Som sagt, inget kan stoppa mig! VILL man så KAN man! Svårare än så är det inte!

Och ja, undersköterska passar mig utmärkt då jag har mest erfarenhet från det. Detta är något jag vill bli.

Bara för att man är rädd för något så ska den rädslan inte få hindra ens drömmar.. ^^

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0