18e Januari 2011

Halloj o godmorgon på er :) Har just lämnat av kidsen på dagis så nu passar jag på att sitta på datorn en stund ;p Gårkvällen var ju trevlig, eh.. nä. Hade väntat hela jädrans dagen på att familjen annorlunda ska börja.. meeen då äre istället nå jävla handboll. Så det var det det.. fyfan. Ytterligare en till vecka med väntan.

Dessutom.. från åtta på kvällen till tio satt grannen och spelade "dräp-mig-långsamt-musik".. vid tio åkte mina öronproppar in i öronen. Hade det fått plats med en hel pall med proppar inne i öronen så hade jag nog tryckt in det dit allt för att slippa höra den där skiten.

När ögonen började gå i kors för mig så kom jag på att jag behöver förnya min garderob så jag klickade hem en väldans massa kläder i varukorgen, när jag sen skulle klicka på "kassa" så klickade jag istället på DET DÄR JÄÄÄKLA KRYSSET UPPE I HÖGRA HÖRNET!! Duktigt med andra ord.

Ska försöka leta rätt på alla kläder nu och göra om och göra rätt.. ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0