19e Januari 2011

Jisses såå kallt det är ute :( Säkert över -20? Huuuga. Jag är iallafall just hemkommen från dagis! Är bara hemma på "mellanlandning" för strax innan elva ska jag promenixa till grannen (vårdcentralen).. där ska det tas blodprover, klämma på magen och kolla ryggen för att se vad som är fel. Har gått med smärtor nu i en vecka och det stör mig, så ja förhoppningsvis går det nog bra. Dom där blodproverna hade jag gärna skippat men men det är bara att ta dom ;p Min vapendragare är på jobbet annars hade jag tvingat han att följa med, hehe.

Matti är alltid den som följer mig när prover ska tas, annars vågar jag inte.. men nu blire att gå ensam :( Jaja.. nog om det. Nu blire frulle!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0