1a Januari 2011

Hej på er :) Ni är inte alltför bakis idag va? ^^ Trots en nykter kväll igår, som alltid annars så var jag tvungen att dubbelkolla rubriken så att det verkligen stod 2011 och inte 2010 ;p Jag hoppas verkligen att detta år blir mycket bättre än förra året.

Gårdagen var enligt mig kanon! Vi började med finmiddag och efter det vid sextiden så åkte jag och barnen med Matti upp till femmanparkeringen där vi mötte upp hans bror D och hans tjej J och lilla E (nämner inga namn då jag inte vet om dom vill bli nämnda i min blogg). Iallafall, där sköt vi raketer i hopp om att ungarna skulle tycka det var kul att se på men icket.. en efter en hoppade in i bilarna. Så det var dom pengarna upp i luften! Hehe. Tänkte iallafall att det smälls nog med raketer vid tolvslaget så det är ju bara att ställa sig på ballis och kika men som den pensionär jag är så somnade jag redan vid elva och vaknade vid ett tiden.. så ja, jag missade ju allt som vanligt ;) Barnen somnade trötta som aldrig förr redan vid åtta tiden.

Och jag började det nya året (idag) med att möblera om barnens rum så det inte ser alltför kaosigt ut därinne, nu är jag nöjd och det tror jag dom också är. Nu blir det dock middag och ikväll måste jag bara se fångarna på fortet då det är blogglaget som är med :) Paow, Foki, Blondinbella och Petra. Haha hoppas dom vinner!


Nåja, vi hörs när vi hörs! Kram

Kommentarer
Jonnie

haha så e de tyvärr ganska ofta haha

2011-01-01 16:57:55
URL: http://www.Alwaysfabulous.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0