20e Januari 2011

Hej på er! Hann inte blogga imorse innan jag drog iväg. Sju kom Bella hit och barnvaktade kidsen medans jag drog iväg till tandläkarn! Medans jag väntade där så kom barnen o Bella dit och medans tndl drog ut min tand så fick Carola hålla mig i handen, nojig och rädd som jag är! (Denna gång gjorde det ooooont vid ett tillfälle) och sen när jag var klar så blev det lite soffhäng där en stund för min del och Bella lämnade kidsen på dagis. Kändes inte riktigt som om jag var kapabel till att prompa dit med två barn och vara trevlig. Är fortfarande yr och bedövad! Vart klar iallafall fem i nio så äntl får ta mig en cigg :)
Iallafall, när barnen var lämnade på dagis och jag var klar så drog vi hit och satt här en bra stund och surra om allt och inget! Är såå sjukt många år sedan sist vi umgicks, men det ska ändras på!

Väärldens bästa Bella, tacktacktack för att du ställde upp! <3


Näehörrni, nu snurrar det i skallen på mig och jag fryser så nu kryper jag ner under täcket och vilar en stund!

kramkram


Kommentarer
Bella

Varsågod! De var trevligt att umgås idag :)

Hoppas du fick vila i h din tand är bättre :)

2011-01-20 16:03:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0