24e Januari 2011

Måndag morgon och vi börjar veckan med en hejdundrande förkylning, dock vare ju inte helt otippat för jag märkte redan i förrgår på Felicia att hon inte var riktigt pigg. Och nu har hon hostat hela natten och imorse kom febern :( Att kidsen aldrig får vara friska. Nånå, inte mycket att göra åt.. blir iallafall ingen dagis den här veckan.
Jag kanske har berättat för er tidigare om vad jag tycker om föräldrar som är så jävla ego och skickar sina barn på dagis sjuka och snoriga? Näfyfan säger jag bara. Sånt stressigt liv har jag då inte :)

Nu sitter iallafall tjejerna och kikar på älskade bolibompa, om Felicia orkar efter lunch så tar vi och bakar något gott men enkelt :) För när man är sjuk, ja då får man äta gott och bara myyysa.


.. medans jag skrev ovanstående meningar så ropar hon högt och tydligt att hon vill äta fiskpinnar heeeela dagen (!) Bläääähäää säger jag för sån mat som är färdig och bara ska stekas. Nä, tacka vet jag husmanskost ;D


Nu blev man ju hungrig av mat och bak prat så nu blire frulle ;D later!


kramkram

Kommentarer
Kurt

Sätt en klick vicks i vardera näsborre så det torkar ut

2011-01-24 15:04:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0