28e Januari 2011

Hallooj! Gårdagen var ju en enda katastrof kändes det som så jag har inte ens orkat starta datorn.. iaf, hade nästan 40 graders feber plus en hejdundrandes mensvärk ifrån hell!! Så ja.. igårmorse var det med nöd och näppe att jag orkade pallra mig upp för att lämna kidsen på dagis, men men sagt o gjort så lämnade jag av dom dit för att sen bege mig hem på en snabb taktikvila för att sedan invänta min skjuts till älskade topbostäder. Skulle förlänga kontraktet samt surra om en massa andra saker men när jag väl väntat där irriterad och svettig i en halvtimme så får jag veta att en som skulle vara med på mötet var sjuk, tydligen var det ju grymt jobbigt att medela det till mig.. den bortspillna tiden hade jag ju likagärna kunnat spendera under täcket och frysa lite till. Fyfan, gårdagen var kaaaaos med andra ord.

Nu är iallafall febern nästan borta men mensvärken är då gladeligen kvar :/ Ryggsmärtorna känns som en näradöden upplevelse :( Baaaaara 5 dagar kvar, baaaara. Hållut hållut, le och var glad. Typ!


Förresten hurrni.. det känns som om våren börjar närma sig med stormsteg :) Och det om något gör mig LYCKLIG, solen skiner och det är varmt ute.. mmmmm härligt!! Dock blåser det som tusan men vem bryr sig.. bara värmen och liten solsken gör ju en glad ;D Så klaga ska man baske mig inte göra. Nåånåå.. ska försöka roa kidsen en stund nu innan det blir middag. Kram på er

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0