29e Januari 2011

Man känner ju att man lever iallafall med den här smärtan! 7 imorse kläddes ungarna sen begav vi oss till akuten, där togs det ett prov sen vare inte mer med det.. eller ja, jag fick välja att vänta i tusen timmar eller komma tillbaka kl tre och vara först av alla på undersökning så ja jag ska iallafall tillbaka dit då. Hoppas att det INTE är njursten, 3% av sveriges kvinnor drabbas av det och jag hoppas att jag inte är en av dom där tre. Ont gör det på hög nivå bara jag andas djupt :( förövrigt skulle jag få en spruta mot smärtan, dock inte på ett vanligt ställe.. ajjj säger jag bara.

 Jaja.. nog om det. Uppdaterar er senare om läget :)

Idag ska iallafall pappa Mathias ta en pappadag med barnen, äta ute och shoppa lite.. möjligtvis att jag hakar på senare när dom ska på eriksson så jag får kika på en vårjacka. Allt beror på hur jäkla ont jag har :(



Nånå.. vi hörs senare. Nu en liten vila iallafall. Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0