2a Januari 2011

Hallååj! ;P Ni lever väl efter nyårsafton? Hehe tänkte när ni är så dåliga på att kommentera ;D Nåväl.. Mathias har iallafall tagit barnen upp till sig så att jag får lite egentid, det behövs! Egentligen hade jag velat krypa ner under täcket och bara soova men istället har jag tusentals måsten! Tvätta ett gäng med kläder och skura golven och sånt kul ;) Jag gör seriöst inget annat känns det som.. men jaja, thats life när man har barn! Nu är jag iallafall städerska och tvättare, vid fyra tiden svirar jag om till kock och vid sju tiden svirar jag om igen till john blund :)

Ska kika runt på mina favoritbloggar tills det är dags att hämta upp tvätten! Det dyker upp ett tisinställt inlägg vid tre tiden med utmaning nr2!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0