3e Januari 2011

Hej och hallå! Fyyyyfan vad skönt att minusgraderna har sänkt bra mycket för nu går det att vara ute med barnen! Redan vid tio tiden drog vi ut på lite äventyr, Ac hämtade upp hos sen for vi mot sjukhuset och efter det för att kika på kalciumtillskott åt Bella men fann inte det jag letade efter så jag får nog ringa barnkliniken och höra vad dom säger.. hon är ju så liten ännu så man kan ju inte ge vad som helst. Iallafall, sen bar det av hemåt för lunch och nu sitter jag här och väntar att posten ska komma så vi får bege oss ut och förhoppningsvis hämta ut ett paket ;p Me like!

Snart dyker det upp "dag3" på utmaningen ;D



Kommentarer
Elionore

vad bra, jag ska försöka fixa det så fort som möjligt :)

okej, jag meddelar dig om det inte funkar :)

2011-01-03 13:52:52
URL: http://tynellelionore.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0