4e Januari 2011

Har inte alltför mycket på hjärtat idag så vi kör vidare med utmaningen istället ;)


Dag 4 - en vana som du önskar att du kunde trolla bort


Vana och vana vet jag inte om jag har, men en ovana.. eller vad man nu ska kalla det. En ful ovana!
RÖKNINGEN! Usch och fyfan, jag vill inte röka.. vill trolla bort ciggen och mig själv ibland. Det är fult att röka och det är fruktansvärt jävla äckligt, och farligt för den delen med. Det är en vana för mig att ta en cigg efter maten, när jag vaknat, när jag är uttråkad, tända en cigg när någon man surrar med röker osv osv.. En ful vana/ovana som jag helt enkelt vill trolla bort.

Och tro mig, det är inte så lätt att bara sluta hursomhelst.. det handlar även om vilja och psykisk styrka.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0