5e Januari 2011

Hepphepp, en lugn och iiiiskall dag! Har i princip inte gjort ett skvatt förutom att jag har städat likt alla andra dagar, krypit på alla fyra och plockat bort allt som tjejerna drar fram! ;) Sen när jag insåg att klockan vart för mycket så var det lika att beställa mat istället för att laga så sagt och gjort, ringde och beställde och käket skulle vara klart på tio men då startade inte Mattis åbäke till bil så fick ringa söta Mamma som orkade köra mig och hämta maten! Thnx.

På fredag blir det iaf tandläkaren igen, hurraaaa så roligt! Eh nä, är mest nervös.. inte direkt för smärtan. Bara lite smått orolig att komma ut därifrån igen med en käklåsning och för att sen efter en vecka ligga i sängen som ett kolli med näringsbrist för att sedan åka akut in på akuten för att få dropp samt antibiotika, det är inget direkt jag är sugen på! Fick iallafall ett nummer av S till en privatklinik här i stan så jag ska ta och ringa dit, hoppas dom kan fixa det bättre än dom på folktandvården. Någon av er som råkat ut för en käklåsning efter ett tandläkarbesök eller är jag ensam om det också? :(




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0