6e Januari 2011

Less på att säga hej vareviga gång jag startar ett inlägg så nu struntar vi i det :) Dagen har gått suuperfort tycker jag, kidsen har varit med Mathias några timmar efter lunch och då har jag passat på att städa ordentligt och tvättat ett gäng med kläder.. innan jag gjorde det så vart det en sväng på coop och dollar, fann en ny tvättkorg med lock. Förra locket råkade Felicia ta sönder trots 75 tillsägelser att hon inte ska hoppa på den och att den kommer gå sönder, så ja mycket riktigt! Nu har vi iallafall ätit middag och på ett tag beger vi oss nog ut och provar barnens nya snöcyklar eller vad det nu heter, fast istället för hjul så är det skidor under.. fast ser ut som en sparkcykel :) Dom fick varsin idag av världens bästa så nu har dom något att göra även på vintern, pulkan är dom less på!

Såhär ser den ut.. *dumidumdidum* ..letar bild.





Guud vad den såg konstig ut på bild, men en sådan här är det iallafall ;) Köpt från Okq8 för er som är nyfikna! Ca 300 kr st..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0