7e Januari 2011

Har haft fullt upp precis hela dagen så det är först nu jag ens har tid att sätta mig framför datorn! Dagen började iallafall som alltid annars, frukost sen plocka och städa lite! När det var gjort så hoppade vi i kläderna och tog oss en promenad till affären för att handla lite grejor till middagen och då fick även kidsen prova på sina nya snösparkcyklar! :) Felicia tyckte det var skitkul, hon orkade hela vägen till affärn och halva vägen hem sen gav hon upp hehe.. Bella vägrade i sten däremot, tror hon är lite för liten ännu men då har hon ju en till nästa år iallafall! Hon föredrar att pulka istället :)

Min tuffa brud ♥




Sen när vi kom hem från affärn så begav vi oss upp till Mathias! Jag hämtade lite grejer från förrådet osådär, efter det så drog vi på stan! Blandannat jysk, dollar.. Fyndade skitsexiga stringtrollor och kakor :)
Sen drog vi hemåt och började med middagen!

Imorgon står det tvättstuga på schemat och efter det blir det att bege oss ut och få lite frisk luft!
Nu ska jag slänga mig i duschen sen kika lite tv.


Förresten så blir min fina tjej 3½ år idag ;)


Kommentarer
sofi

Himmel och pannkaka vad felicia har börjat bli stor ! guud jag som tyckte att hon föddes alldeles nyss:)

2011-01-08 12:43:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0