Bakning

Ungarna klättrar verkligen på väggarna så jag tog fram en massa ingredienser för att baka småfrallor! Sagt och gjort! Trodde att deras energi skulle minskas efter att vi bakat men icket, det är värre än värst nu.. hehe! Nu står iallafall frallorna på jäsning, sen penslas och in i ugnen. Bara 30 min kvar sen ska dom in i ungnen :) Efter det så börjar vi nog med middagen som kidsen ska få laga tillsammans med mig, denna överskottsenergi börjar gå mig på nerverna snart.. tackgodegud så är det dags för dagis imorgon :) Som sagt, det behövs veerkligen!


O ja, hum.. förvänta er inga bilder på frallorna sen.. för när jag är i farten så ser det inte bra ut :) Haha, jaja dom lär väl förhoppningsvis bli ätbara iallafall. Det är väl det som är huvusaken? Och att man har roligt? ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0