Bara en dag kvar.

Moorning! Sitter här med kisen och väntar att affärn ska öppna så vi får tanka kylen lite och köpa blöjor! Efter det blire hem för att packa deras dagisväskor för imorgon är jullovet slut. Tjejerna har nog saknat sina polare skulle jag tro. Iaf imorgon när dom har blivit lämnade på dagis då drar jag hem för att göra mig i ordning för sen beger jag mig till komvux med A-c för att planera vilka kurser jag ska läsa och få allmän information osånt ;p Åååååh vad jag läääängtar som ett psyk. Jag hatar att plugga så jag vet ju vad jag kommer utsätta mig för men dessutom vet jag också att jag kommer klara dethär galant trots att jag inte har ett läshuvud, hehe.

Såja, först plugga järnet så jag blir undersköterska sen när jag är klar med det så blir det påbyggnadsutbildningar med inriktning på akutsjukvård! Ja och så får man ju inte glömma pluggandet till körkortet heller, utan det så är det rätt kört med resterande ;p Men men, får höra vad som säger imorgon..





Kommentarer
Anonym

du måste komma ihåg att styrketräna också för akutsjukvårdare måste ju kunna bära tunga bårar.

2011-01-12 13:19:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0