Dag 2

Dag 2 - meningen bakom ditt bloggnamn


I min gamla skola så fanns det en som heter Maria och så jag då Marie och hon kallades för Mia och då blev jag lillmia, det där hängde sedan efter mig.. tillochmed på lunar hette jag lillmia och sen när jag startade min blogg så fick det också bli lillmia + n.. haha don´t ask me why :D

En kort men enkel förklaring. Jag hatar verkligen att bli kallad för Mia men jag orkar verkligen inte börja tjorva till det med bloggnamnet och byta, det duger som det är.. just nu :)

..






Hmm kan vara svårt det där med att välja namn :)


Kommentarer
Elionore

ville du ha hjälp med en design? :)

2011-01-02 22:03:54
URL: http://tynellelionore.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0