En salig blandning

Wooooshii har knappt suttit still en enda sekund idag. Började dagen med frukost åt dom små sen hoppade vi i kläderna och gjorde stan igen. Coop för att handla lite lördagskarra   hello kitty russin blandat med äpplen i små söta askar! Sen pyttesmå riskakor! Vanligt godis är bortplockat och dom små klagar då inte, jag tycker det är onödigt att utsätta dom små sköra tänderna för socker.. så, alltså.. inte ens Lördagar blir det godis! Såklart så blir det ju gott, men som sagt.. russin, små roliga riskakor, torkad frukt och sådant! Och tro det eller ej men ungarna äälskar det :) Och jag som Mamma har absolut inte dåligt samvete! Det ska jag inte ha heller, då får ni liksom tycka att jag är en usel Mamma som inte proppar mina barn fulla med godis. Sådant hinner dom trycka i sig nog när dom blir något äldre. Så, så var det med den saken!

Efter det så drog vi till röda korset, haha jag älskar verkligen sådana "butiker" och även loppisar! Me like! Fyndade lite där, sen begav vi oss hemåt för att ta det lugnt och städa lite. Och det är det jag just blivit klar med.


Justdet, igår skrev jag ju att vi var upp till Matti.. var som sagt och hämtade lite grejer från förrådet. Bland annat en resväska och en stor kartong med bebiskläder. Mycket ska sparas, mycket ska säljas och litegrann ska även behållas till barnens dockor, så imorse tog jag fram några plagg och ungarna vart suuperglad när dockorna fick lite nya utstyrslar hehe.

Jaja.. det vart en salig blandning det här :)

Lämna gäärna en kommentar om det jag skrev om lördagskarrat, jag älskar att utbyta åsikter/disskutera ♥

Kommentarer
sofi

Gumman inte för att jag ser ner på att du ger dina barn nyttigt lördags godis de hade jag oxå vilja ha om jag kunde vrida tillbaka tiden lördags godis=hur jag ser ut idag just nu äter jag inga kolhydrater som helst och håller på att gå ned i vikt därför vill jag på peka att torkad frukt innehåller förbaskat mycke pektin = sjukt mycke socker som typ gelehallon ett litet hett tips bara:)

2011-01-08 19:10:37
URL: http://sofivanha.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0