Jag gillar inte smärta

Det är sådana här gånger man funderar en och två gånger om det är värt att gå till tandläkaren när man ska ha en sådan här enorm smärta efteråt :( Har tagit smärtstillande var 4e timme men det hjälper ju inte, och alvedon är ju rena barnmedicinen. Ipren hjälper inte. Ligger bara och skakar av smärta.. och inte är det bättre heller av att även ryggen gör ont. Nä, det här vill jag inte vara med om.. fast, ibland måste man lida lite efteråt.. hellre det faktiskt än att gå omkring med en irriterande tandvärk som man varken kan massera eller tänka bort.


Kommentarer
Mallanmamma

Hoppas det blir bättre snart då!

2011-01-21 16:00:19
URL: http://www.mallanmamma.se
Camilla

För mig fungerade det med att skölja med iskallt vatten, sen använda jag en blomspruta med rätt så hård stråle för att skölja ur "hålet" där tanden suttit. Börjar man få smärta kan det vara så enkelt att man har smuts i hålet.

2011-01-21 19:24:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0