John blund var 3 timmar för tidig.

Hoohoo vilken gårkväll, I tell ya.. somnade kl nio med världens jäkla tandvärk. Döden kändes inte långt borta kan jag säga er. Skulle eg till mbgt o hämta smärtstillande men med ingen skjuts så blev det inte av, orkade inte ens lyfta på luren och säga att jag inte kommer! Så jäkla ont hade jag :( Haha då äre illa..

Iaf, när kidsen hade somnat vid typ sju tiden eller nå då tappade jag upp ett härligt bad, gjorde mig en frukt smoothie och tände några ljus.. och där legade jag och bara slappnade av. Huur skönt som helst ju :) Att jag älskar Mamma tid.. om så bara för 10 min.

Nu; plocka fram frulle och dagens kläder åt kidsen.. sen invänta dagis samt en massa ärenden! Se ya.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0