Somliga gillar sömn, andra inte.

Och här sitter jag och är vrålförbannad för att jag missat mitt favvoprogram, familjen annorlunda! Så jäkla typiskt också. Förövrigt så blir det att ta en vab dag imorgon och skjuta lite på mina inplanerade saker! Så är det att vara småbarnsmorsa, allt går inte alltid enligt planerna och ibland hinner man inte ens planera.

Det började vid halvsju tiden (?) tror jag klockan var, då gnällde gumman att hon hade ont i magen så jag gav henne alvedon som brukar hjälpa.. två sekunder efter att hon druckit upp så börjar hon harkla sig och hosta sen kräks hon. Dock bara en gång! Tror det var brödet hon inte riktigt tålde, sen kraschade magen två gånger.. så ja, nu sover hon iallafall och hoppas att hon får göra det hela natten. Bella sover också men känner jag henne rätt så kommer hon vakna snart och tro att det är morgon, sen är det krig i en timme eller två sen däckar hon igen!

Jag däremot ska ta och göra mig en liten fruktsallad, ta min medicin samt slå igång en film för tv:n verkar inte ha något intressant att erbjuda! Och det som var intressant missade jag ju för att jag skulle titta något annat på femman. Så kan det gå när man är så jäkla tv beroende som jag är på kvällarna.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0