Varje människa är unik och det finns en av varje sort!

Haha, anonyma jävlar.. när jag läser en kommentar och ser att redan första raden är proppad med skit så läser jag inte klart utan raderar bara helvetet! Då slipper man ta åt sig av smörjan. Det är skillnad på att trycka ner folk och att ge konstruktiv kritik, kan man tycka. Jag tål mycket men långtifrån allt!

Speciellt när jag får kommentarer om vilken jävla dålig mamma jag är till mina barn osv osv då försöker jag att inte ta åt mig, men det är svårt.. grymt svårt. Trots att jag vet att personen har fel. Det är JAG som vet bäst själv, ingen annan.. ingen ska komma och säga hur jag ska ta hand om mina barn, för det gör jag bäst själv! Alla är vi olika och det är bara att acceptera. Inte svårare än så.

Men "slår" man mig eller mina barn med onda ord då kommer jag jaga dig tills du stupar, och när du ligger ner då får du vad du förtjänar.



Kommentarer
Tova

USCH så hemskt! Att folk ens har MAGE att kommentera något sådant... angående ens "duglighet" som mamma... vilka är de att döma??Nej, sånt där är verkligen enda baksidan med att blogga tycker jag, att idioter kan sitta och trycka ur sig skit framför skärmen och sen inte stå för vad de säger :/

2011-01-25 15:10:33
URL: http://trasslet.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0