What a day..

Pappsen kom ju hit ett par timmar innan lunch och skulle hjälpa mig med att göra blodpalt men det slutade med att han gjorde allt själv! Fyfaan vad gott det var :) Herreguuuud säger jag bara. Jag har just trollat bort all disk och har just lagt kycklingen i marinad. Så alldeles strax ska jag ta min onda rygg till köket och påbörja middagen!
Jaja, medans pappa kockade i köket med barnen så drog jag med mig Matti ut på stan.. tiggde till mig lite skjuts, är så jääkla apkallt att promenixa!! Så ja, vi for iallafall på intersport sen röda korset. Salig blandning ;) Var sjukt länge sen jag var på stan UTAN barnen, utan två små söta som drar i mina armar åt alla håll och kanter. Efter det var det lunch.. Och ja, stan efter det också!

Bara min rygg slutar värka någongång så jag får ta tag i storstädningen här hemma, att det behövs.. ! Eh, äre normalt typ att ha ryggvärk en vecka innan veckan from hell kommer? Som tjejer har :( Blää..
Tur då att jag laddat upp med ipren ;p Vad hade man annars gjort?!

NU: middag! Later.

Kommentarer
queen

Hej =) Fina Bilder

2011-01-15 19:17:56
URL: http://feelia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0