12e Juli 2011

Hejhallååå :) Jovars jag lever.. men känns inte som om jag har tid med bloggen, förutom ibland! Tråkigt, men sant! Tjejerna är hos Mathias och jag kikar tv. Så otroligt skönt att få sitta ner en stund, tid till det finns sällan förutom mitt i natten haha. Är nästan föör lugnt här hemma, är så van vid kaos, höga ljud, skratt och lek.. men nu är det lugna puckar. Meeen inte så länge till för snart är mina hjärtan hemma igen ;) Skulle sätta mig och blogga igår, när jag faktiskt hade tid! MEN med ett hejdundrande åskväder så slog jag av datorn så det blev inget med det. Vill helst ha den hel :)

Nåväl.. ska fortsätta njuta av tystnaden nu medans det väl är lugnt :) Vi hörs <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0