27e Juli 2011

Morron :) Ett smajltecken är väl inte på sin plats då jag mår som en påse skit! Är tredje arbetsdagen som jag är hemma, vill ju jobba fast dygnet runt men det kan inte hjälpas :( Hälsan kommer före och folk har dött för mindre! Idag ska iallafall tårta beställas för min stora tjej fyller ju 4 år nu i början på augusti, jisses vad tiden går fooooort. För fort. Det var ju alldeles nyss jag var inlagd på bb med en nykläckt liten bebis i famn, med lyckotårar som rann nerför mina kinder. Mammas fina fina tjej <3

Som sagt, tårtan.. här bakas det inte själv (klåpare i köket är vad jag är) så det får beställas. Först var det en hellokitty tårta som hon velade ha men det ändrades snabbt, nu är det en tårta med rosa blommor på. Även en grattis annons ska in i tidning, har börjat bli en liten tradition det där.. ända sedan jag var liten så har det satts i tidningen, och nu är det mina barn :)


Bild från imorse

Mammas älskade små stora tjejer!





Kommentarer
Mormor

allt för mina fina o söta barnbarn. kram mormor

2011-07-29 11:14:58
mormor

allt för mina söta o fina barnbarn. kram mormor

2011-07-29 11:40:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0