6e Juli 2011

Hej och, förlåt! Usch.. jag borde verkligen skämmas när jag inte bloggar! Men tiden räcker inte till verkar det som :( Min dag ser ut såhär: vakna, frukost, lämna på dagis, jobba, hämta på dagis, laga middag, bada barn, handla, läkarbesök. Sen är jag så trött så jag stupar i säng! Försöker få igång min mobilblogg men det fungerar ju inte. Och ni vet ju att jag inte har något tålamod? Hehe.

Nåväl har faktiskt inte ett nå på hjärtat, förutom att denna dag inte har varit den bästa!

- Hög feber men jobbat ändå
- En arbetsgivare som inte lyssnar och förstår

Nä hurrni.. jag lovar att göra minst ett inlägg per dag :) Nu ger jag mobilbloggandet en till chans, kanske kika inställningarna litegrann? :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0