9e Juli 2011

Vilken värdelös helg! Äckelväder som gör en svimfärdig, hatar denna fuktighet.. blir tokig! Jag får inte ens i mig mat, och det är ett måste att få i mig i detta läge. Hmm? Inte nog med det så har jag även andra problem, och inget verkar ju fungera som det ska! Jag har alltid varit den som skjutit problemen framför mig tills det säger stopp.. men sådan är jag inte nu, har mognat och förändrats så sjukt mycket sen barnen kom till världen! Att skjuta på problemen finns inte i min värld för det drabbar även andra till sist, om det så behövs så sitter jag uppe en hel natt och grubblar och fixar tills allt är löst, och så kommer även denna natt bli. Trots två barn som vägrar sova, jag som är helt slut, en feber som vägrar gå över så ger jag mig inte!

Nu ska jag ska kika lite bilder från när barnen var små, att jag saknar bebistiden.. så sjukt mycket! Eh, okej ibland.. dock inte vakna nätter ;) Kan lägga upp några bilder här som ni inte sett. Om ni vill?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0