My baby girls

Här kommer några bilder från när mina hjärtan var små, bilder som jag nog inte visat tidigare! ♥


Bella och Alva






Bella i hoppgungan, så liten.. go och knubbig :)







Bella smakar glass för första gången!







Felicia och Matti, har visat denna bild förut men jag älskar den såå mycket! Den är så himla fin :)






Samma här, visat den förr tusen gånger men bilden är så sjukt fin! ♥






Min fina tjej Felicia på väg till dagis!






Mommo och Bella, samma dag som vi kom hem från BB.






Jag har knappt några bilder kvar från när Felicia var liten/föddes.. när vi bodde i mbgt, hon var kanske bara någon månad gammal så fördes ALLA bebis bilder över från datorn till en cd skiva. Och den skivan är borta :( Bodde i den lägenheten för snart 4 år sedan så den skivan är borta med vinden :( Har några få i fotoalbum och några i datorn, dom har ni redan sett.. men bilder är ju inte allt faktiskt, mina barn är allt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0