Tragiskt!

Fyfan så sjukt det här är! Man gör väl inte allt för pengar? Herregud. Innan jag skulle tillåta mig själv att bli fet, näfyfan.. aldrig i livet!! Lust att spy bara jag hör ordet fetma, tänk alla hjärtsjukdomar, diabetes och allt helvete man kan få för att vara fet? Nu säger jag inte heller att pinnsmal är idealet men va fan någon måtta får det väl ändå vara? Hade jag börjat lägga på mig flera kilon (vilket aldrig kommer ske) så hade jag sett till att ta bort dom lika jävla fort som dom kom dit :) Haha enda gången jag blir smällfet är om jag är gravid, annars.. never ever!!





HÄR hittar ni denna artikel om denna tragiska kvinna!




.
15 000 kalorier För att nå sin drömvikt stoppar Donna Simpson i sig mat motsvarande fem kilo pizza – varje dag

Hon blir rik på att äta sig fetast i världen

Tjänar 90 000 dollar om året på att äta online

Donna Simpson, 44, siktaonr på att bli världens fetaste kvinna.Och medan hon äter sin väg mot målet tjänar hon fett med deg. 90 000 dollar om året betalar fansen för att se henne äta online.

Den amerikanska tvåbarnsmamman är redan rankad som den fetaste kvinnan i världen som fött barn. Men Donna Simpson vill inte nöja sig med den titeln. Genom att äta mer än 15 000 kalorier per dag siktar hon mot att bli världens fetaste kvinna, skriver Dailymail.

Många vill titta

Och den som känner sig sugen kan följa hennes tunga väg mot vikttoppen på nätet. För omkring 20 dollar tillåts man titta på Donna Simpsons ätande i en hel månad.Och det verkar som att det är många som är villiga att betala för att få följa hennes viktuppgång. Tack vare inkomsterna från internetvisningarna kan hon utan problem betala de mängder med mat som ska föra henne till rekordet. Enligt dailymail tjänar hon 90 000 dollar om året.

Lider av diabetes

Vägen mot vikttoppen är dock inte bara gyllene. Donna Simpson har svårt att gå och lider av högt blodtryck, hjärtsjukdom och diabetes och läkare varnar henne för att fortsätta. Men hon vägrar. I stället rör hon sig så lite som möjligt för att inte riskera att bränna några kalorier och tar sig fram med hjälp av en skoter.





Haha ja fyyyyyyfaaaaaaaaaaaan vad nasty, här kan då inte alla hästar vara hemma.. det måste vara en ponny eller två som är ute på vift!!


Kommentarer
evelina

Jo det är fruktansvärt.. Men jag bryr mig inte om lite fett på kroppen, så länge jag kan gå och folk faktiskt blir attraherad av mig så gör det inte något att jag är kramgo =)

2011-07-23 01:50:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0