19e Juni 2011

Vilken ångest :( Ser att jag inte har bloggat på snart 4 dagar, men tro mig jag lever.. med nöd och näppe! Egentligen borde jag sova nu då jag börjar jobbet om ca 10 timmar. Iallafall, i Onsdags fick ju Felicia det där klegget i ögat. Om det nu är pollen eller ögoninflammation förblir en obesvarad fråga men hon fick iallafall åka till Mommo! Tanken var att hon skulle hem på Torsdag igen men eftersom ögat inte var speciellt mycket bättre så fick hon stanna tills Fredag, gode gud vad jag saknat den bruden!! Mitt fina hjärta! Hursomhelst.. vid fyra kom hon hem och strax innan sju gick hon och la sig, för att vakna upp en halvtimme senare med "halsont".. och när Felicia har halsont så betyder det bara en enda sak, spy kalas! Mycket riktigt. En stor kaskadspya gav hon sen somnade hon om och sov hela natten! Så ett bad, torka två våder på tapeterna, skura golvet och natta om. Och nu är det redan Söndag, eller ja för mig är det Lördag då jag inte gått och lagt mig än!

I eftermiddag for vi iallafall på cruisingen och kikade! Vi gjorde det man inte skulle göra, vi for mot nunis för att se om det kommer nå bilar för förut har dom åkt från ett annat ställe, och just när vi kommer fram så blir vi stoppade av farbror blå och där får vi stå med bilen i en halvtimme, halvt i diket! En bild hann jag knäppa iallafall.. men bilder kommer imorgon!

Efter att Felicia åkt till byn och jag hade slutat jobbet på Onsdag så for vi till svanparken en sväng, Bella gillar ju djur så det var uppskattat av henne men dock snålt i mina ögon! Några fåglar och det var allt, kaninerna då? Wtf, dom som gillas mest av kidsen. Fotade ett gäng med bilder men dom ska jag försöka hinna lägga upp imorgon som sagt. Nu är jag alldeles för trött för det. Bäst att sova!


Hoppas att ni har haft en bra helg :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0