2 bilder och allmänt pladder!

Hallå hallå :) Trött och slut som jag är så skriver jag ändå ett snabbt inlägg! Ska snart bege mig till tvättstugan ;) Efter kräkfesten så finns det banne mig tvätt hehe. Nåväl, halv tio började jag jobbet imorse, otroligt trött hoppade jag på cykeln och trampade iväg i ösregnet, dyngsur framme på jobbet så var det bara att sätta igång att jobba efter helgens bravader! Efter jobbet så blev det en fika hos S & J, fick även en inbjudan till bröllop där :) Ååh älskar bröllop! Jag börjar genast att fundera på vilken klänning jag ska ha på mig, vad flickorna ska ha för fint på sig.. trots att det är drygt 3 månader kvar! Och efter fikat så blev det raka vägen hem för att fortsätta städandet, dock hemma.. tvätt står på schemat nu iallafall :) Varför är det alltid roligare att städa borta än hemma? I just dont get it!!


Slänger upp två fina bilder på en fin tös som surrar lite skit med fåglarna ♥



Onsdagkväll efter att Felicia åkte till byn..






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0