25e Juni 2011

Usch.. nästan en vecka sedan jag bloggade sist! Förlåt förlåt! Händer inte något intressant alls i mitt liv just nu förutom jobb och vardagliga saker. Midsommar firades här hemma med god mat, dock blev det ingen små grodorna här inte :) Har varit såååå skönt att ha fått vara ledig heela helgen, plus fredagen! Imorgon är sista lediga dagen innan jobbet börjar igen och då ska jag och mina fina tjejer plantera blommor :) Var tidigare idag på coop och köpte allt som behövs, så nu ska dom få vattna och ta hand om blommorna varje dag.. få se då hur mycket intresse som finns i det :) hehe

Nåväl.. bjuder på en ny bild på mig :) Tagen idag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0