3e Juni 2011

Godmorgon! Tjejerna vaknade sex imorse och jag kunde inte somna förens vid ett, två tiden? Så ni kan ju förstå hur trött jag är :) Men nu kan jag pusta ut och bara ta det lugnt en stund. Tjejernas Morfar är här och hälsar på, samtidigt lagar han lunch och härjar med tjejerna så att lite av deras energi minskas, för den är enorm. Som sagt, sedan sex imorse har mina hjärtan varit i farten och levt rövare. Dagen har knappt börjat och det svider redan i mina ögon! Trött och pollen, bra kombo ;p Btw, efter lunch drar vi nog ut på stan en sväng tror jag.
Men nu ska jag blunda en stund och känna lugnet :)

Jag uppskattar verkligen sådana här dagar då jag får ta det lugnt, samla energi. DET är guld värt! Ni småbarnsMorsor vet nog vad jag menar :)



Felicia och världens bästa Morfar! 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0