8e Juni 2011

And what a day, herreguud! Hett hett hett. Nu får det baske mig vara nog med denna kvava luft, blandat med sol/regn/åska. Man får vara glad för den lilla mängden syre man får i sig per dag hehe. Nåväl, igår drog vi hursomhelst till dollar för att handla en massa gottis till idag för tjejernas dagisavdelning skulle ha sommarfest/knytkalas! Så mina små hjärtan fick välja gottis efter dagis igår, meeen när kidsen skulle hämtas så hade Felicia tappat en pytteliten, lila hårklamma i den gigantiska sandlådan på dagis och den var hon bara tvungen att ha!! Fick henne iallafall därifrån efter ett par om och men.. sen blev det tandläkarn för lillan och därefter affärn. Tänka sig, det är bara 2 månader kvar ungefär så blir min piga 4 år!! Och hösten 2013 börjar hon skolan, herregud..

Nåja det är tag kvar dit men paniken jagar ikapp mig..




Och nu ligger jag utslagen i sängen, pga av värmen och pga av en annan sak som är vrålhemlig, hehe. Jag är kung på att hålla andras hemligheter för mig själv, mina egna spräcker jag på en minut men inte denna gång inte ;p Jissesssss folk skulle trilla av stolen om dom fick veta detta hähä.. well.. den som väntar på något gott..

Eller, har man inga problem så skaffar man sig :)


Nu är det färdigpladdrat om allt möjligt, duschen väntar sen ska jag plöja igenom några avsnitt av skilda världar :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0