Alltid är det något

Har verkligen inte hunnit sitta på datorn alls! Därför ingen uppdatering :( Men iallafall.. i Måndags började jag på mitt nya jobb :) Och jag trivs verkligen! Smaken är som baken, delad! Och igår hann jag bara jobba halva dagen så ringer dagis att jag måste hämta hem Felicia omedelbums för att hon har ögoninflammation så, gasen i botten från jobbet drog jag och hämtade henne, inte ens lunchen hann hon äta klart där. Iallafall, jag förklarade att det är pollenallergi hon har (precis samma sak som förra året, även då ringde dom åt mig).. och ja, pollen smittar inte! Eftersom hon haft samma sak förra året så bör dom minnas, dom är ju duktiga på att minnas allt annat så :) Så efter att jag förklarat ytterrligare så tyckte dom att ja men då kan hon ju stanna kvar.. jag sa att nu får dom allt hejda sig, jag har tagit ledigt redan halva dagen från jobbet med vab så nu tar jag hem henne! Och nu idag Onsdag så blir det icket dagis för henne, hon vill hellre åka till byn och ha det roligt! Det förstår jag med! Vilket barn vill bli hämtad från dagis mitt i lunchen utan att få äta klart sen bli ombedd att stanna kvar och hatta omkring överallt. Nä så det får bli byn istället :) Jag kommer dock sakna henne men förhoppningsvis syns vi ju redan imorgon, om inte annat på Fredag!


Mitt fina hjärta


Kommentarer
veronica lindqvist

söt blogg!

kolla gärna min: http://veronicalindqvist.blogg.se/

Kram <3

2011-06-15 16:58:45
URL: http://veronicalindqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0