Nya skor och en tur på stranden

Hejhej :) Dagen började med en cykeltur in till stan för ett möte och efter det så blev det hem för att inta lunch och vänta att Pappa kommer till stan :) Mötte upp honom på sjukhuset sen for vi snabbt som attan till dollar och efter det tillbaka till sjukhuset där även mina tjejer kom förbi! Innan middagen så drog vi en shoppingtur, och jag inhandlade dessa underbara skor ;)



Reebok Easytone skor är designade så att ben och rumpa får extra träning för varje steg man tar.


Och 999:- kostar dom för er som undrar det!
 

Köpte även en ny, superfin blå bikini. 2 par till skor, dock mer somriga, varsitt adidas set till kidsen och tjejornas Papi handlade ett gäng med kläder.. efter en timme iaffären så blev vi less. Tackar gudarna för ac i bilen!!


Nåväl.. efter middagen och shoppingen så var det egentligen tänkt att vi skulle åka och kika på grundalbalen men istället hamnade vi i sandviken, fyyyyfan så härligt att svalka sig i vattnet för tro mig.. nu är sommaren här. Det är inte nådigt vad varmt det är, jisses!!

Bad latfisen fota litegrann men eftersom rumpan fastnat i sanden så blev det inte bilder, tyvärr.. men imorgon blir det mest troligt att bada då också så jag hoppas att någon icke lat orkar fota :)


Kommentarer
sofi

Du får gärna tala om hur di där funkar efter ett tags användande jag har oxå tänkt köpa men jag har inte vågat efter som jag inte vet om dom funkar:)

2011-06-11 11:25:29
URL: http://sofivanha.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0