Och vem tar hem hela skiten?

Vem hoppas ni ska vinna bb finalen?




Peter Martin Simon






Jag HOPPAS att Simon vinner för han har varit sig själv hela vägen, men jag tror att Martin kommer vinna! Skulle mig inte förvåna då svenska fjortisfolket inte kan rösta, man röstar inte efter vem som är snyggast, vem som super mest.. nej! Jag röstar för att personen varit sig själv, står för sina åsikter mm.


Vem hoppas du vinner? Eller vem kommer du rösta på?

Längtar verkligen tills finalen på Söndag :)


Kommentarer
Ellen - College USA 2011

Jag kommer nog inte att rösta men jag måste medge att jag totalt fastnat för big brother, något som jag helst inte erkänner haha

2011-06-05 11:28:04
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Anonym

Dock är ju Simon sjukt falsk... så varit sig själv? NEJ. Han var INTE ärlig, snackade bakom ryggen på folk, han vågade bara säga saker på fyllan. Den enda som varit ärlig och stått för allt är Peter, han var den enda värdiga vinnaren!

2011-06-14 15:46:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0