10e Mars 2011

Jiihoo vilken under natt, not!! Är så förbaskat trött så jag hade lätt kunnat tippa omkull när som helst. Lillpigan tyckte att det var godmorgon 04.40 inatt.. det mina vänner tyckte inte jag! Jag har blivit så otroligt bortskämd med att båda tjejerna alltid sovit nätterna igenom sen det dom föddes med undantag för sjukdomar, så när dom sover dåligt nu så gnäller man. Så typiskt när man vet att det alltid finns andra föräldrar där barn aldrig vill sova på nätterna. Jag hade blivit gråhårig! Nåväl.. kidsen hade energi till tusen imorse (vaknar ena så vaknar automatiskt den andra) så jag satte igång med att vika bort gårdagens feting lass med tvättade kläder sen påbörjade jag en liten mini städning och gud ända in i london vad det är häärligt med ett rent hem. Jag får typ tourettes syndrom eller något om det är stök och smuts, blähää.. kika in om en stund här vettja då dyker nämligen väärldens sötaste video upp! ;)

Så avslutar redan här innan det här inlägget blir 10 A-sidor fulla med gnäll om sömn, hehe.


Hon som vaknar före tuppen!


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Jisses! Hoppas du får sova "middag" en stund! Det ska jag =)

2011-03-10 11:52:56
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0