14e Mars 2011

Halloj! Mår ni bra? Im not.. ;( I lördags morse var jag ju som sagt till tandläkaren med en förhoppning att komma ut därifrån utan värk.. det gjorde jag till en början, men senare på dagen kom den tillbaka igen! Så imorse var jag dit igen och då fixade dom och trixade med tanden men värken är fortfarande kvar. Efter att ha försökt vila som inte gick så tog jag en prommis dit igen och då fick jag en tid imorgon, då ska samma procedur göras om igen.. fyyyfan!! Har aldrig varit med om värre.. huuuuuvaligen! Iallafall.. igår då. Då var jag o Matti med barnen på dundret och åkte lite pulka och bob, jag försökte ignorera värken så mycket som möjligt och försökte ha kul med barnen.. och det fick jag fan för nu inatt, sov 2-3 timmar sammanlagt. Resterande tid var jag uppe och vandrade och suckade och ojade över värken. Nånå nog om det nu.. förhoppningsvis klarar dom av att ta bort smärtan imorgon.

Här kommer iallafall 3 bilder från dundret.








Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0