15e Mars 2011

Jag vet inte riktigt vad som är värst: Att tandläkarna inte vill dra ut min "friska" tand eller att det gör så förbannat jävla ont i den 24 timmar om dygnet! Efter 6 besök hos dom, en satans jävla smärta, 21 sprutor med bedövning utspritt under alla jävla besök, en halv mun som är totalt förlamad och inte hänger med alls. Ja.. vad säger man? Just nu försöker jag iallafall få tag på en privat tandläkare, betalar gärna guld och gröna skogar för att dom ska dra ut den. Då mina vänner hade lyckan varit total!!

Förövrigt har jag två megasupergnälliga barn här hemma som gör allt för att testa mina gränser, jag har noll tålamod när smärtan är som värst.

Jag hade verkligen mått så förbannat gott om alla tandläkare/tandhygienister själv hade lagt sig i dödens stol och plågats i flera jävla timtal efter varann för att sedan betala tusentalskronor för ingenting, samt gå hem varenda gång med en smärta värre än någonsin.


Nåväl.. vi hörs när vi hörs för nu fortsätter letandet efter en privat tandläkare. Håll tummar, tår, öron och näsa för mig. Tack.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0