17e Mars 2011

Godmorgon :) Sov nästan som en stock inatt, har bara vaknat två gånger med smärta.. tanden drogs ut igår och jag blev sydd, hoff.. men det kan bara bli bättre! Just nu finns det andra probs som snurrar runt! Sitter och funderar över dagiset, känns inte alls bra att ha barnen där för fem öre. Jag och fröknarna kommer som inte alls överens och jag är less på att fake le varenda gång man är där för att hämta och lämna! Så alternativet nu är att jag har dom hemma tills jag hittat ett annat dagis eller möjligtvis dagmamma! Ett jobb jag mest troligt fått har jag fått tacka nej till, tjing tjong med fast inkomst varje månad! Bara att vara glad och kämpa på..

.. som sagt, det kan bara bli bättre! Nu en liten snabbvila innan jag ska hämta barnen mycket mycket tidigare än vanligt! Eg ska dom hem kl tre men måste hämta dom kl tolv, och det är inte tack vare mig. Såå less man blir. Men det ska nog lösa sig det här :)

Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Oj vad trist!

Hor kommer det sig att du känner så? Är det "kemin" eller har det hänt något speciellt? (du behöver inte svara., är bara nyfiken som mamma å förskollärare... mardröm ju som båda! )

Ta hand om dig! =)

2011-03-17 09:06:45
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0