21a Mars 2011

Halloj! Blir ytterligare en vecka i "karantän" typ.. jag är van :) Upptäckte igår att Felicia har fått vattkoppor. Så nu har vi en jobbig vecka framför oss med gnäll, feber och ett jäkla kliande, men det är ändå bra att hon har det nu så är det bortgjort! Är ju inte så kul att ha det som vuxen då Mathias har det nu, såå jobbigt :( Jag hade det när jag var liten och det är jag glad över.

Hur som helst.. igår var iallafall Mamma hit och hennes kille! Dom hjälpte mig att hänga upp ett drapperi i tvrummet som avdelar rummet (tvrum på en sida och sovrum på andra sidan). Så skönt att det kom upp till slut, är såå less på att polis/lesbiska grannarna stirrar sig blind dygnet runt hit in! Så nu är filmen slut för denna gång, haha..

Och som vanligt spelades det bingolotto igår och jag vann, dock en hundring bara men sak samma.. är ju kul att vinna oavsett beloppet :)


Nu väntar tvättstugan iallafall..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0