26e Mars 2011

Woho vilket sjå att försöka skriva fort på tangenterna när man har lösnaglar, men det får gå! Den här dagen gick verkligen fort.. vaknade halv sex imorse (som vanligt) sen blev det frukost och ett jävla väntande på att klockan ska ticka lite snabbare och just precis tio var vi inne på gallerian.. vårkläderna vi köpte igår fick bytas, eller ja iallafall Bellas byxor! Så böt till ett par rosa stl 80 (hon är väldigt kort, annars har hon 92), men snabbt insåg vi att stl 80 kommer bli på snäppet för små så det var bara in med ungar och shopping kassar på Lindex IGEN och göra ytterligare ett byte, denna gång ett par likadana, röda i stl 92! Då får hon växa i dom..

Och förresten, glöm det där jag sa igår om KappAhl.. fyyyyfan jag borde skämmas alltså! Var ju in dit idag och vad faan hittar jag? Världens mest vackraste, samt billigaste vårytterkläder till kidsen.. men eftersom dom redan hade börjat använda jackorna och ett par av byxorna från lindex så var det försent att byta dom. Jaja, bara att gilla läget. Surt säger jag bara!!

Efter det drog tjejerna på frasses med deras far och jag drog på loppis, fyndade ett par nya skridskor åt äldsta pigan!! :)

Kommentarer
Eriiza

Kan du ha lösnaglar ?

Själv blir jag ganska handikappad med dem och kan inte göra något.

Men med mina vanliga naglar som är väldigt långa är det aldrig några problem ! ;D

2011-03-26 20:01:39
URL: http://eriiza.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0